قندون دات اي ار
.:: Your Adversing Here ::.

بنر سایت انیتا موبایل سقز

  • چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
  • <-PostCategory->

باسلام به جناب اقای محسن وبقیه بینندگان

امیدوارم اقا محسن از بنرش خوشش بیاد اگه خوشش بیاد بهه من نظر بده

 



UP.VBIran

نظرات شما عزیزان:

سلام خسته نباشید به مدیریت سایت یه بار یه بنر برام درست کردید خیلی ازش خوشم اومد گفتم اگه شد لطف کنید یه بنر برای وبلاگ نقشه برداریم طراحی کنید ممنون میشم.

اگه شد موضوعش در مورد مهندسی نقشه برداری سقز و عکسی از دوربینهای توتال و نقشه بردار باشه و
پاسخ:اگه وقت شد چشم


محسن و سامان
ساعت12:19---7 دی 1390
اگه شد موضوعش همون موضوع قبلی باشه . مرجع موبایل و سیمکارت و جدیدترین مطالب در مورد موبایل روز باشه و اگه شد تغییراتی بهش بده خداحافظ

محسن و سامان
ساعت12:18---7 دی 1390
سلام به مدیریت سایت خسته نباشید من محسنم که یه بار برام بنر درست کردید برای آنیتا موبایل سقز. اون بنر از کار افتاده . عکسشو ندارم . گفتم اگه وقت داشتید یه بنر برام طراحی کنید. ممنون از لطفتون. موفق باشید.

محسن
ساعت13:25---1 مهر 1390
سلام استاد کدش که نبود لطفا کد رو برام بفرست من لینکت کردم موفق باشی روز بخیرپاسخ:اوکی اموزششو از طریق نظرات ارسال نمودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب بنر سایت انیتا موبایل سقز

آخرین مطالب